Logotyp: Sydnärkes kommunalförbund

Tyck till om oss

Kundundersökning

Smarta o Smita i höstlöven

Vi genomför just nu en kundundersökning för att få en uppfattning om kunskap och nöjdhet bland våra abonnenter. Den har skickats ut till 1000 personer i våra sydnärkekommuner. Urvalet gjordes slumpmässigt bland personer i åldern 18-80 år, kvinnor o män och endast en person per hushåll. Välkommen med dina svar senast 8 december.

1. Jag nyttjar era tjänster i: * (obligatorisk)

2. Jag bor i: * (obligatorisk)

3. Min ålder: * (obligatorisk)

4. Jag är nöjd med sophämtningen i sin helhet. * (obligatorisk)
4. Jag är nöjd med sophämtningen i sin helhet.



5. Om du har slambrunn/tank, är du nöjd med slamtömningen?
5. Om du har slambrunn/tank, är du nöjd med slamtömningen?



6. Jag är nöjd med återvinningscentralen i sin helhet. * (obligatorisk)
6. Jag är nöjd med återvinningscentralen i sin helhet.



7. Jag vet om att jag kan lämna saker till återbruk i en container på återvinningscentralen. * (obligatorisk)
7. Jag vet om att jag kan lämna saker till återbruk i en container på återvinningscentralen.


8. Jag har Grönt kort (tillgång till återvinningscentralen alla dagar i veckan). * (obligatorisk)
8. Jag har Grönt kort (tillgång till återvinningscentralen alla dagar i veckan).


9. Jag hittar den information jag behöver på Sydnärkes kommunalförbunds hemsida. * (obligatorisk)
9. Jag hittar den information jag behöver på Sydnärkes kommunalförbunds hemsida.


10. Jag är nöjd med informationen som läggs ut på Sydnärkes kommunalförbunds facebook. * (obligatorisk)
10. Jag är nöjd med informationen som läggs ut på Sydnärkes kommunalförbunds facebook.



11. Jag har blivit vänligt bemött av personalen på återvinningscentralen. * (obligatorisk)
11. Jag har blivit vänligt bemött av personalen på återvinningscentralen.



12. Jag har fått den hjälp jag behöver när jag kontaktat kundtjänst. * (obligatorisk)
12. Jag har fått den hjälp jag behöver när jag kontaktat kundtjänst.



13. Jag har blivit vänligt bemött när jag kontaktat kundtjänst via telefon eller mail * (obligatorisk)
13. Jag har blivit vänligt bemött när jag kontaktat kundtjänst via telefon eller mail



14. Jag tycker att det fungerar bra att lämna förpackningar på återvinningsstationen. (De som finns lite varstans i samhället). * (obligatorisk)
14. Jag tycker att det fungerar bra att lämna förpackningar på återvinningsstationen. (De som finns lite varstans i samhället).